Bröllop!

Planer smids hit och dit! Känns helt galet att dom ska gifta sig, men guud vad kul det ska bli!
varit en sovande dag idag, bara träffat C. lite och snackat skit om det vanliga =)
Hunden har jag lämnat hos parenteserna, så jag kan sova ut ordentligt imorgon!
Ska försöka att göra minsta möjliga imorgon, jobbar ju trots allt en natt till innan jag kan vara ledig.

Har köpt lite grejjer tills vi ska åka till Sälen nästa månad. Måste passa på när det var rea på vissa kläder =D
Ska bli galet kul att åka dit med allihopa. S. ska tyvärr inte följa med, skittråkigt. Men jag får helt enkelt försöka att överleva dom dagarna utan henne!



Angående snubben jag har skrivit om i tidigare inlägg är ingen speciell. Har förstått att vissa läsare har undrat, men vi träffas bara och umgås som vänner.
Så nu behöver ni inte undra mer över det och ingen svartsjuka behöver uppstå ;0)

Alla hjärtans dag närmar sig. Förhoppningsvis blir det en tokbra dag! ;0)

Tjooo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0