Poooojaka!

SNÖÖÖÖÖÖ!!!!
JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!!!!!

Om blåsten bara kunde ge sig, hade den här dagen varit heeeelt underbar! ♥
Vaknade iof med världens skallebank, men vad gör det när bästa kompisen fixar godaste bakis-frullen? =D

Igår blev det lite drickande. Började sent och slutade sent. Har bara sovit några timmar, så lagom trött idag.
Ska för en gångs skull till Harrys ikväll och skaka rumpan och ha allmänt jäkla skitkul med mina vänner!

Sist jag var där är en historia för sig. Men den här gången ska bli tokbra. Träffa gamla vänner som man har en tendens att BARA träffa där.. undra varför??!! Hmmms =D

Men ska först sova lite tror jag. Så att jag verkligen kan bli den där underbara, fina, vackraste bruden ;0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0