Du är så jävla bra!

Allt jag hör är min arbetskamrat som pratar om jobbet o allt bra som bara hon gör. O vad alla tycker om henne, o oooh, så duktig just hon är. Att vi andra gör exakt samma sak, skiter väl hon fullständigt i. Men ooooh, så bra hon är!
Kanske är det så att moi är lite trött idag o humöret inte är på topp. 3e natten o inte sovit alltför bra dom senaste dagarna. Imorgon är jag dock ledig, sen jobbar jag en enda natt till innan det är dax för 4 veckors semester!

Angående bebis-skapandet så väntar jag på spänning tills jag kan ta grav.test. Inbillar mig säkert, men ibland känns det som att det finns något där. Säkert är det jag som inbillar mig, bara för att jag vill så mycket.
Men hoppas innerligt att det kan bli ett plus på stickan! Hoppas mina böner blir hörda!
Ibalnd får jag hejda mig från mina dagdrömmar. Tänker på hur man ska berätta för alla att man är gravid o deras ansiktuttryck. O speciellt på min kära pojkväns min när jag ska säga det. Alla stunder man kommer få med bebisen o blablablabla... Drömmer mig bort igen.

Ahja, verkligheten kommer iallafall ikapp mig. Håller tummarna att det blir något snart iallafall!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0