Ok. Så vi ska flytta ihop. Lägenheten ä...

Ok. Så vi ska flytta ihop. Lägenheten är bestämd o vi har bestämt tapeter. Jag försöker få sålt min lägenhet, men inga lycka än. Hur gör man för att fä en lägenhet såld? Är det bara jag som har otur med sånt? Eller vad är det? Fel tidpunkt? Så fasans dyr är den inte. Inte om man ska jämföra med hur mycket andra vill ha för sina lägenheter. O det börjar dra ihop sig också. Bara 2 månader tills vi får våran lägenhet. Jaja, jag hoppas att det går fort iallafall. Inte nog med att vi ska flytta ihop så har vi även kommit överens om att vi vill ha barn. Så nu försöker vi bli gravida! Folk tror att vi bara har känt varandra i några månader, men vi har ju varit tillsammans tidigare o vet vart vi har varandra. Det finns ingen jag har älskat, eller kommer att älska, som jag älskar honom. Året vi var isär fick mig verkligen inse att jag vill leva mitt liv med honom. Så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0